Monique Heffels verlaat LEVANTOgroep

Monique Heffels, sinds 2013 lid Raad van Bestuur bij LEVANTOgroep, verliet op 15 september 2018 onze organisatie om zorgorganisatie Radar te gaan leiden.

Vanaf 2010 was Monique lid van Raad van Bestuur bij RIBW Heuvelland & Maasvallei, nu onderdeel van LEVANTOgroep. Daarvoor was zij werkzaam in diverse functies bij Woningstichting Servatius in Maastricht. Monique: “Ik ben ervan overtuigd dat iedereen voor iemand anders van betekenis is of kan zijn. Ieder ‘rade(a)rtje’ kan een vliegwiel in beweging brengen. Het is enkel telkens weer zoeken naar de goede aangrijpingspunten.”

Bij Radar volgt zij Frans Wilms op, die op eigen verzoek zijn functie als bestuurder neerlegt om zich helemaal toe te leggen op het begeleiden, inspireren en trainen van mensen in verbindend leiderschap. LEVANTOgroep wordt nu geleid door een éénhoofdige Raad van Bestuur in de persoon van Paul Schefman die eerder al de Raad van Bestuur vormde, samen met Monique Heffels.

Wij bedanken Monique voor haar inzet in de afgelopen jaren en wensen haar veel succes bij Radar.