1LEVANTOgroep: nieuwe huisstijl gepresenteerd

Innovatief, vooruitstrevend en gericht op samenwerking binnen het sociaal domein. Ondanks Corona hebben we deze werkwijze ook in 2020 vastgehouden. We tonen LEV en maken alles mogelijk. Bij ons draagt iedereen bij: medewerkers, vrijwilligers én cliënten. En daar zijn we trots op! Dat willen we meer laten zien. Daarom presenteerden we in 2020 ook een nieuwe, frisse huisstijl voor LEVANTOgroep.

Logo

We begonnen met een nieuw logo. Voortaan benadrukken we dat we LEVANTOgroep zijn; een groep van gefuseerde organisaties, met medewerkers, vrijwilligers en cliënten die samen werken. Met ons nieuwe logo tonen we ook LEV! We hebben ons LEV DNA en onze kernwaarden er namelijk in verwerkt.

Vervolg uitrol nieuwe huisstijl

In 2020 spraken we met elkaar af: onze (schriftelijke en beeldende) communicatie moet altijd gebaseerd zijn op onze kernwaarden. Hiermee tonen we wie we echt zijn en waar we voor staan: grenzeloos werken, LEV tonen, positieve energie en gelijkwaardigheid.

Niet in één keer

We vervingen onze huisstijl stijl niet in één keer, maar vanaf nu zie je die op steeds meer plekken. Voor 31-12-2021 hebben we al onze huisstijluitingen vervangen. Natuurlijk met de hulp van onze grafisch vormgevers Mannen van 80