De Hoeve 2.0. Grondig verbouwd

Na ongeveer 15 maanden tijdelijk verhuisd te zijn geweest naar het gebouw van Ter Eyck, zijn onze bewoners en medewerkers sinds april 2020 weer terug op De Hoeve. Het interieur van de boerderij is grondig verbouwd. Met als resultaat 24 nieuwe cliëntenkamers, 2 aparte woonkamers met open keuken, kantoorruimtes voor medewerkers en een geheel vernieuwde binnentuin met daarin opgenomen 2 aparte ruimtes voor roken en gebruik.

Leidinggevende Anita Ramakers blikt tevreden terug: “In de week van 6 t/m 10 april zijn wij verhuisd. Deze keer niet op 1 dag met alle cliënten tegelijk, maar fasegewijs verdeeld over 3 dagen. De eerste reactie bij aankomst op de vernieuwde Hoeve was, zowel van cliënten als ook van medewerkers, overweldigend. Een van de cliënten huilde zelfs van blijdschap en zei: "Dat ik dit moois nog mag meemaken. Na zo’n twee weken terug op het "oude" nest, waren de verhuisdozen uitgepakt en was iedereen gesetteld op de nieuwe woon/werkplek. We zijn trots op onze Hoeve!”