Kunstsokken van Dave Bastiaens halen de voorpagina

Sokken met een verhaal

De 310 leden van onze personeelsvereniging ontvingen eind 2021 kunstige sokken als eindejaarsattentie. En als bedankje voor het invullen van LEVANTOgroep’s stakeholder onderzoek 2021, stuurden wij maarliefst 100 paar sokken met de post door heel Zuid Limburg. Sokken met een verhaal.

Elke dag opnieuw zijn we bij LEVANTOgroep bezig om onze cliënten zo te ondersteunen dat ze hun eigen veerkracht ontdekken en opnieuw de regie over hun leven pakken. Dave Bastiaens is één van deze cliënten. In onze maatschappelijke opvang ontdekte hij zijn artistiek talent en dat bleef niet onopgemerkt. Via een connectie die Dave’s begeleidster Ciska van de Meijs legde, maakte Let’s do Goods, een sociale start up, van één van Daves schilderijen een kunstige sok.

Kunstsokken van Dave Bastiaens halen de voorpagina

Let’s do Goods schenkt voor elk verkocht paar kunstsokken en paar gewone sokken aan de daklozenopvang of de Kledingbank. Dat vinden wij een hartverwarmend gebaar. Daarom, omdat deze sokken symbool staan voor de ontwikkeling die we voor onze cliënten wensen, én omdat we gewoon erg trots zijn op Daves sokken, gaven we ze cadeau aan onze relaties. De lancering van Dave’s sokken leverde ook een verhaal op in De Limburger.

Bekijk het artikel