Participatie activiteiten in the picture

In 2021 zijn we gestart met meer promotie van ons aanbod van participatie activiteiten. Een nuttige invulling van de dag geeft structuur en regelmaat. Je leert nieuwe dingen, ontmoet mensen en kunt je talenten ontwikkelen. Daarom besteden we bij LEVANTOgroep veel aandacht aan een fijne daginvulling. En dat willen we zichtbaar maken.

Participatie activiteiten in the picture

Op onze nieuwe website creëerden we een overzicht van alle activiteiten die wij aanbieden, in samenwerking met andere (zorg-) organisaties en ondernemers. Door een keuze te maken uit een bepaalde soort activiteiten én de regio waarin je woont, krijg je direct een beeld van geschikte activiteiten. Zo kun je meteen zien waar je bijvoorbeeld bezig kunt zijn met ‘beweging’, ‘dierverzorging’ of ‘klussen.

Daarnaast maakten we folders waarin we ons aanbod meer laten spreken, met veel foto’s en iconen waarmee een activiteit getypeerd wordt. Bovendien zijn we gestart met het maken van video’s van onze participatieplekken. Het doel hiervan is je ook een gevoel te geven bij de plek en de mensen die er komen.

Benieuwd?

Bekijk dan de activiteitenfolders voor de regio Parkstad, Westelijke Mijnstreek of Maastricht-Heuvelland. Of de video over de Villa, Scharnerweg en Slot Schaesberg